OMG..

Tror jag aldrig varit så knall i arslet som jag var i lördags. Min syster Madelene kom och hälsade på och vi körde en ruskigt fet halloweenfest :) Alla var utklädda och helt awsome fest :)

Dock så hittade jag till dunken efter bärsen tog slut och efter det minns jag ingenting ALLS! Vaknade upp på kims matta och baksmällan har typ precis släppt .. 2 dagar efter! Thanks sis för att du kom!

Nu har jag börjat nöta Borderlands! Världens coolaste spel att lira co-op! Så jag och K har i princip flyttat ihop nu i hans lilla rum och har tänkt nörda ett par dagar framöver!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jäklar, det var ett kick-ass party ^^ Love ya bro!

2009-11-10 @ 23:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0