Home sweet home

Igår morse kom jag hem till Boden :) Ljög för eve och sa att jag skulle komma hem på söndag så fick väcka henne 6 på morgonen och överasska. Direkt blev det bolaget och en klassisk bodenfylla ;)

Idag har vi legat och sovit halva dagen så nu är det soffnattmys och har en känsla av att vi vänt på dygnet lite lätt.. Och fyfan vad härligt det var att träffa min hund! Han blev så glad när jag kom hem :) Ska ut och lattja med han imorn hade jag tänkt, han e en ruskigt bra kompis :)

Mamma har jag saknat mycket så det var skönt att komma hem! När man är hemma hos morsan känns bara allt så tryggt och skönt, att äta mammas mat och spöa mina småbröder lite då och då hähä!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0