Regular days

Alla dagar är som vanligt sen Evelina åkte hem, fast nu är alla i internatet skitfattiga så det är ännu mer trist :( Vill ha en sån där torsdagskväll där man dricker några bärs med grannarna och snackar skit igen :P But when money comes these days will come back :)

Har bokat biljetter nu och ska åka hem under höstlovet :) Blir en tågfylla i restaurangvagnen och sen ankomst boden :) Ska bli skönt att komma hem till old classic Boden där allt är i sin o-ordning och alla följer sina små livslinjer i "bodenlivet" :P Ska vara tuff nog och säga att JAG SAKNAR MAMMA!

Köpte mig en feeet Jacques Lemans klocka idag också :D Gjorde en skön affär med en av mina grannar. Ruskigt stilig klocka!



Nu när man är fattig så får man improvisera med ciggen :) Pete den lustikurren har ju råtobak som jag och kim köpte lös av han :P Så här hos mig på en byrå ligger våran hemgjorda tobak på tork!

Efter den där högen så slutar jag röka thats it! Världens mest onödiga beroende, man får ju inte ut något som helst bra av det. Skulle varit smartare i yngre dagar!






Kommentarer
Postat av: johanna

Haha men jag ska vara brunett, varför tror du jag blir galen på mitt hår nu då det är så ljust?!xD Men ska jag göra blonda slingor eller koppar färgade slingor i? ;P

2009-10-15 @ 10:02:52
URL: http://johannamangrell.blogg.se/
Postat av: johanna

Hahaha ja men rosa och blåa slingor blire bra ? ;P

2009-10-15 @ 13:46:04
URL: http://johannamangrell.blogg.se/
Postat av: Hamp

Hahaha:

"Gjorde en skön affär med en av mina grannar. Ruskigt stilig klocka!

[bild]

Nu när man är fattig så får man improvisera med ciggen :)"



Vilket sammanträffande... =S

2009-10-16 @ 12:45:51
Postat av: johanna

hahaha du tycker det va, men chock rosa då ;)hela håret kanske ; P haha

2009-10-16 @ 22:41:57
URL: http://johannamangrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0