Ajajaj!

Sicken jäkla otur man har. Här har man lämnat in sin mobil på lagning och fått nån skittelefon av teknikmagasinet att låna medans. Sen idag lckades jag tappa den på en väg och den låg där ett tag innan jag fatta att de var där jag hade tappat den. Så nu får jag inte tillbaka mina 400kr som jag fick lägga ut i pant för att låna skiten :( Man är ju nog fattig då man pluggar!
Ändå såg jag på en svenska spel kiosk att dom sålde likadana telefoner nya för 199kr, svin som tar så mycket cash för att få låna en begagnad.

Ajja får skylla mig själv.. så här såg den ut då jag hittade den :P


Kommentarer
Postat av: johanna

Klant!!!! xD

2009-09-30 @ 13:02:08
URL: http://johannamangrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0