Oz och sjuk!

Varit sjuk hela veckan fram till nu, trodde seriöst jag hade svininfluensan men det visade sig vara någon random influensa. Så har legat och malt OZ avsnitt på rummet all days, måste vara den bästa serien som någon regisserat.

Favoritkaraktär är absolut Abedisi. Mest brutala rollen i serien :P Imorn börjar någon form av temavecka vi ska ha på skolan. Får se vad den går ut på.

Har även beställt nya hörlurar finally, blev ett par från Junkyard.se "WESC Bongo Seasonal".
Bara jag får tillbaka min mobil snart som jag lämnat in. Köpte en W995 som pajjade efter bara någon vecka. Borde få den nu i veckan, är ett stort handikapp att inte ha med sig musik vart fan man än är! Saknar lite att gå runt och höra sounds med Infected Mushroom om dagarna.




Snart kommer även darl hit! Saknar henne extremt, även om det bara gått en månad sen jag flyttade från Boden. Otroligt vad kärlek kan göra med en :) Nu blir det en folköl och ett avsnitt av OZ och sova. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0