Vårtermin och flytt!

Hey folks, nu har man återvänt tillbaka till Skara.. Jag upptäckte att jag har börjat säga att man åker "hem" då man åker hit.. Det kan jag föffan inte börja säga, Norrland är alltid hem!! ;) Nu har skolan börjat igen och det är round 2! Skål!

Well, me and my brother from another mother Kim, har gjort det igen! Vi har flyttat ihop i en lägga! Vi blev hyfsat less på dessa små internatrum så det här blev ruggigt nice! Har precis fixat i ordning allt och fixade ihop lite pics ;)

Fixat en ny mobil har jag också gjort efter jag råkade vingla bort min förra i fyllan :/ En jobbig biverkning av alkohol det där med att flumma bort saker :( Men jag köpte en likadan som jag hade. W995 är ju den enda vettiga walkmantelefonen då det är den ENDA som har 3,5mm hörlursuttag. Hur mycket orkar man med ericssons egna skitkontakt egentligen? :P

Hallen

Vardagsrummet

Mitt rum

Datorn osv i mitt rum

Vardagsrummet


Morgonrockstomten

Kommentarer
Postat av: ais

vad fin lägenhet, o fint städat ni har, kram från mammsen

2010-01-13 @ 12:54:19
Postat av: matte

haha tomtemasken :D

2010-01-13 @ 15:34:09
Postat av: Mulle

Härlig lägga :)

2010-02-15 @ 13:37:08
Postat av: johanna

O shit! Snillet har prata!! xD hahaha

2010-02-25 @ 19:53:56
URL: http://johannamangrell.blogg.se/
Postat av: Andre

VILKA KUNGAR NI ÄR! yes ni bor med varann igen..kommer fan å festar med er en vacker dag

2010-02-28 @ 18:17:11
Postat av: Sandra

Det kommer du i håg :) jo jag fick ju en hel del blommor av dig ! Är en väldigt fin sak och väldigt uppskattat ! ;)

2010-03-02 @ 04:47:08
URL: http://sandstorm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0